Vulcanisch gebied - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Vulcanisch gebied - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Vulcanisch gebied

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

12 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

We staan een paar dagen in Rototua. Een vulcanisch gebied. We hebben een maori dorp bezocht dat bovenop de modderpoelen en gaten in de aardkost gebouwd is. En natuurlijk een Haka dans gezien. Met uitpuilende ogen en tong uitstekende mooie mannen. De vrouwen waren trouwens ook prachtig. Het ruikt hier overal naar sulfiet. De zwavellucht valt reuze mee. lekkere camping met lounge en keuken dus het is niet acht heel primitief. We zijn tenslotte de 50 gepasseerd. En een warm water bad op 10 meter van de tent. Hottub gevoel dus. Weer is iets minder vandaag, motregen. We krijgen een beetje ritme. Een lekker ritme. De eerste aanval van zandvlooien valt niet mee. Daar moeten we echt iets op gaan verzinnen. Anders wordt het een burka. X

• 13 Januari 2014 - 07:14

Willem:

Het lijkt er inderdaad op dat jullie het vakantiegevoel te pakken hebben. Vasthouden zou ik zeggen :-)
    Probeer zo af en toe een paar fototjes erbij te zetten. Have fun!

• 13 Januari 2014 - 16:03

Clarianne:

Een heel andere wereld daar aan de andere kant van de aarde! Leuk om jullie berichtjes te lezen en foto's te zien.
    Veel plezier!

• 13 Januari 2014 - 17:43

Gerdien:

Kan ik ook de foto's zien?
    Lijkt me leuk.
    Heb geen idee, waar ik ze kan zien of vinden.

A big hug from me.

• 13 Januari 2014 - 17:46

Gerdien:

Ik heb de foto's gevonden en gezien.
    Het klopt dat er nu 2 foto's zijn?