Oostkaap - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Oostkaap - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Oostkaap

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

16 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Gisborne

We zijn woensdagmorgen uit Rotorua vertrokken richting het noorden naar de Bay of Plenty. En vandaar de oostkaap om aan het rijden. Het uiterste oostelijke puntje van nieuw Zeeland. Prachtige uitzichten over baaien. Soms van boven af, soms rijden we er vlak langs. Bochtig, mooi en een zeer indrukwekkende oceaan. Het waaide gisteren heel hard dus witte schuimkoppen op de rotsen. Als er af en toe een taalfout instaat komt dat door de iPad en natuurlijk niet door mij. We lopen nog te knoeien met de foto's. Lukt nog niet zo goed om ze op de site te zetten. We maken ze overigens wel veelvuldig. Aan de oostkant van het noordereiland schijnt over het algemeen het meest de zon. Was prachtig weer gisteren. X Leida, Peter Nora

• 16 Januari 2014 - 23:22

Wilco:

Hier aan de westkant schijnt de meeste regen gevallen te zijn de afgelopen dag , nu ff zonder dollen , het is daar waar jullie zijn echt prachtig , alvast bedankt voor de " filmpies en foto's " via whatss app , blijf vooral genieten ........ Wij vermaken ons hier wel !!!! Groeten

• 17 Januari 2014 - 10:29

Gerdien:

Hi there,

oh, wat klinkt dit lekker allemaal. Genieten van de mooie uitzichten, de zon en de vrije tijd. Heerlijk, toch? De taalfouten vallen best mee, hoor! Geen zandvlooien meer?

XX Gerdien.

• 17 Januari 2014 - 17:21

Emmy:

Klinkt goed! Bewn heel benieuwd naar wat mooie plaatjes :)
    XeM

• 18 Januari 2014 - 17:46

Joke:

het was gisteravond wel stil hoor in the harbourlights zonder jullie ;(