aardbeving - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu aardbeving - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

aardbeving

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

20 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

We gingen gisteren op de veerboot naar het zuidereiland. Van Wellington naar Picton. Hele middag in Wellington gweest. Rond half 4 op de boot gestapt. Om half 9 aangokomen hoorden we van Willem uit Nederland dus.dat er een aardbeving geweest was in Wellington. Niets van gemerkt dus. Dikke 6 op de schaal van Richter en wij zitten gewoon een boekje te lezen.

• 20 Januari 2014 - 20:47

Dick:

gelukkig maar!
    ook geen vloedgolven natte voeten en sokken?

groeten dick

• 20 Januari 2014 - 22:34

Wendy:

Gelukkig maar, maakte me al een beetje zorgen!

• 21 Januari 2014 - 09:14

Suus:

Blij te lezen dat jullie ongestoord vakantie vieren,... wat er ook gebeurt. Neem op tijd een borrel voor de schrik!

• 21 Januari 2014 - 10:42

Gerdien:

Zo, dat is geluk hebben! Ben blij dat jullie gelukspoppetjes hebben.

• 21 Januari 2014 - 14:06

Joke R:

Hoi Nora, eindelijk gelukt om je berichtjes te lezen. Ik krijg de site op mijn werk niet aan de praat. Fijn dat alles oke is met jullie!. Wij gaan komende week ook aan het voorbereiden. Wens jullie veel moois en ga gauw al je berichten lezen. Groetjes,

• 21 Januari 2014 - 23:27

Wilma:

Gelukkig dat jullie niets gemerkt hebben nog veel plezier hier is het alleen maar mist en regen. Groetjes Wilma

• 24 Januari 2014 - 03:17

Paul :

He he kijken of dit lukt . Ja ben al een keer of 4 planten en post wezen doen .
    hoef je niet over in te zitten , gaat hier gewoon door .
    ben toch ook niet de enige die moet wennen aan deze sites .
    moet alleen nog ff zoeken voor de foto's.
    Post is bij Mayon en groetjes van iedereen .

• 05 Februari 2014 - 22:29

Nieske:

Wij volgen jullie elke dag,we krijgen jullie steeds dubbel op de i-pad.Maar wij horen niet veel meer, we kijken iedere dag of er nog nieuws uit NieuwZeeland is.Hier gaat alles gewoon door. Stuur is wat ,zodat wij weten dat het goed met jullie gaat Groeten Nieske en Cor.

• 14 Februari 2014 - 11:09

Cor En Nieske:

Wij genieten met jullie mee!,hier nog steeds geen winter,vandaag weer 10 graden.Maar wij hebben al 12 medailles met het schaatsen behaald.Groeten Nieske en Cor.