wandelen in het paradijs - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu wandelen in het paradijs - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

wandelen in het paradijs

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

We zijn al een paar dagen in Picton. Eerste nacht en dag veel regen. De tentjes bleken niet waterdicht. Dus 2 nachten in een cabine geslapen. Het droogde in de loop van dinsdag weer een beetje op dus nog even het dorp en de Ierse pub verkent. Spancil hill en het hutje in de duinen gezongen. Applaus was voor ons. Gisteren een prachtige wandeling met boottocht vooraf en achteraf in de Marlborough Sounds gedaan. Elke bocht geeft een prachtig uitzicht. Bijna 15 km maar met een gevoelstemperatuur van minstens 20+. Vandaag ook een zogenaamd klein wandelingetje naar een summit vlak achter onze camping. Het klimwerk is serieus en niet voor hoogtebangepoepers. We twijfelen nog of wij dat wel of niet zijn. Het weer vandaag en gisteren was dik 25 graden. Kus van ons drieën.

  • 24 Januari 2014 - 11:04

    Adri:

    Dat ziet er niet verkeerd uit, wereldreizigers! Mooie eilanden.

  • 24 Januari 2014 - 12:07

    Wendy:

    Heerlijk om al die bekende plekken voorbij te horen komen! Brengt goede herinneringen terug! Kus

  • 24 Januari 2014 - 23:56

    Urly:

    Ook wel afzien dus, zo met natte tentjes.
    De fotogalerij blijft wel ernstig leeg... Hier gaat het misschien wel een beetje winter worden, verwachte sneeuw in het oosten en noorden. Zal tijd worden.
    Ik herinner me jullie foto op een gletsjer in Nieuw Zeeland, ander jaargetijde en veel zuidelijker toch?
    Gr U

  • 25 Januari 2014 - 06:22

    Noortje666 :

    Het wil heel slecht lukken met de foto.s. Onkunde van ons waarschijnlijk, maar de site maakt het ook niet makkelijk. Gletsjers zijn aan de westkust. We zitten nu oost. Kaikoura

  • 31 Januari 2014 - 13:39

    Betty:

    Hoi reizigers,
    Ik moet toch wel zeggen dat ik lichtelijk jaloers ben....
    Het klinkt allemaal fantastisch, zelfs de avonturen met lekke tenten.
    Ik denk dat ik deze bestemming aan m'n lijstje ga toevoegen!
    Gaat het met jullie verder ook goed, buiten het ja of nee hoogtevrees hebben?
    Het is lekker koud en ik hoop dat het vriezen goed doorzet, ik wil wel schaatsen hier voor m'n deur. Hartelijke groeten van Betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Picton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2014

thuis

22 Maart 2014

Onderweg

21 Maart 2014

toren

18 Maart 2014

lord of the rings

13 Maart 2014

Mt Egmont/ Taranaki
Noortje666

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 13140

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Nieuw Zeeland

23 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: