walvis wacht - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu walvis wacht - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

walvis wacht

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

27 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

We zijn zaterdag naar Kaikoura gereden. Daar kun je walvissen gaan spotten. Peter en Leida willen dat wel, maar de oceaan is te ruig en of de wind te hard. Er blijot windkracht acht te staan. Voor mij maar niet. Geen echte zeebenen. Zondag en maandag ook nog te ruig. Straks om elf uur weer proberen en het weer is prachtig dus goede kans. Gisteren een wandeling om de cliffs van Kaikoura gemaakt en het was weer heel mooi. Zeehondjes gezien. Oceaan gezien, geroken, gehoord en beleefd. Het is heerlijk om buiten te leven. Het weer is goed, heel goed. Alleen op de oceaan beetje te ruig voor de walviswatch.

• 27 Januari 2014 - 23:36

Wilma:

Met een beetje geluk zien jullie de walvis(sen) een hele belevenis, wij hebben ze gezien in ijsland. Have fun!!!
    Groetjes Dorus en Wilma

• 28 Januari 2014 - 11:04

Gerdien:

Kunnen jullie geen walvissen spotten, vanuit een helikopter?
    Het is maar een idee!