Dagelijkse beslommeringen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Dagelijkse beslommeringen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Dagelijkse beslommeringen

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

hier nog wat dagelijkse kampeer beslommeringen. We kamperen vaak op goede campings. Dat betekent keukens met kookplaten, inductie of gas. Nog mooier, bijna overal zijn cookers. Kun je zomaar kokend water uit een kraantje tappen. En bijna overal muziek op de achtergrond in de toiletten en douches. Ik weet nog niet of ik dat nou leuk vind of niet, maar het is in ieder geval niet zo gehorig op een toilet. Warme douches. Soms complete badkamertjes, groter dan ik thuis gewend ben. Het is dus echt niet overal afzien. Wat blijft is dat we in kleine tentjes liggen. Al dik drie weken. We hebben twee nieuwe slaapmatjes gekocht, want de ene liep leeg en de ander had een bult waar de gebochelde van de Notre Dame een puntje aan kan zuigen. Zoals op een camping, vaak vroeg wakker. En op tijd slapen. Soms met het geluid van de oceaan op de achtergrond, soms een drukke autoweg net achter de tent. Tot nu toe heel weinig regen gehad gelukkig, maar bij regen is er overal wel een mogelijkheid om een cabine te huren. En op de meeste campings zijn er lounges waar je lekker binnen kunt zitten. Het enige waar we ons druk, nou ja druk, over hoeven te maken is waar slapen we, wat eten we en wat gaan we doen. Echt vakantie dus. Het leven gereduceerd tot de basale dingen. We hebben het heel fijn

• 30 Januari 2014 - 10:47

Gerdien:

Klinkt goed.
    Ben blij dat jullie het heel fijn hebben.
    Toch wel heel leuk, dat jullie ons zo mee laten reizen.
    Bedankt daarvoor.

A big hug from me.

• 30 Januari 2014 - 18:46

Adri:

Wat heerlijk om even nergens anders aan te hoeven denken. Da's echt relaxen! Hoop dat jullie nog wel walvissen kunnen spotten. Grtzz