Warm - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

10 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag een mooie wandeling gemaakt vanuit Te Anau. Klopt waarschijnlijk Gerdien, wandelhoofdstad van de wereld. Het is mooi en warm. Zo warm dat mijn iPad en mijn ereader te warm worden om in de zon te gebruiken. Had ik ook niet verzonnen van tevoren. Ereader juist aangeschaft om in de zon te kunnen lezen. Weggooier dus. Zonder gekkigheid, we hebben heel veel mazzel met het weer tot nu toe. Al dik 4 weken in een tentje slapen is het bewijs van goed weer. Lieve groet van ons. Leida en Peter verzorgen weer wat foto's.

• 10 Februari 2014 - 10:49

Gerdien:

Oh, wat klinkt dat lekker, WARMTE. Ik zou de E-reader nog maar niet weggooien. In Nederland kun je deze vast wel gebruiken. De warmte zal hier anders en/of minder zijn. Hoeveel graden hebben jullie gemiddeld? Ik kijk uit naar de foto's.

• 10 Februari 2014 - 22:25

Wilma:

Hoi Nora,Leida en Peter
    Wat heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben en mooi weer dat is extra genieten
    Hebben jullie nog walvissen gezien? Of heb ik dat gemist?
    Veel plezier met wandelen en gaat het goed met je nieuwe schoenen Leida?
    Groet vanuit noordwijk wilma