Zo mooi'!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Zo mooi'!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Zo mooi'!!!!!!!!!!!

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

16 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

We zijn nog steeds in Te Anau. wandelingen gemaakt, glowworms gezien, bootreisje op het meer gemaakt, cruise op de beroemde Milford Sound. Film gekeken over het Fjordland, met prachtige opnames vanuit helikopters gemaakt. Tja en wat wil je dan? Inderdaad. Dus vanmorgen zijn we met werkelijk stralend weer met z'n drieën in een klein vliegtuigje gestapt naast een alleraardigste jonge dame, die gelukkig verstand van vliegen had. Hebben we een rondvlucht gemaakt over lake Manapouri, lake Te Anua, de Doubtful Sound. Met in de verte uitzicht op de Tasman zee en aan de andere kant de Southern Alps. Zo mooi. En een beetje spannend. Best heel spannend. En voorbij voordat je het weet. Maar wel een onvergetelijke belevenis. We hebben een dvd van de film over het Fjordland, dus voor liefhebbers thuis te bekijken als we er weer zijn.

• 16 Februari 2014 - 08:17

Wilco:

Het is inderdaad fantastich , dat gebied waar jullie nu zitten , vooral alles op je leten inwerken , wij hebben de doubtfall sounds gedaan , een van me favoriete plek in NZ . Tot later, gr W & P

• 16 Februari 2014 - 09:01

Willem:

Ik geef me op voor een plekje in de bioscoop. Hoewel je het beter zelf gezien kan hebben wil ik de film graag zien :-) gr. Willem

• 16 Februari 2014 - 15:17

Gerdien:

Ik reserveer, bij deze, ook een plekje in de bioscoop.
    Oh, wat is dit genieten voor jullie, zeg!
    Ogen tekort, op vele plekken.

XX Gerdien.

• 16 Februari 2014 - 20:42

Wilma:

Hoi allen,wat maken jullie een hoop mee en zien/doen jullie spectaculaire uitstapjes.
    Na alle verhalen kunnen we eigenlijk niet achter blijven om ook te gaan!
    De fotoos en film zien wij ook graag.Veel plezier! gr Wilma

• 17 Februari 2014 - 14:31

Rob:

Ik vind het al leuk om al jullie verslagen te lezen;spannend hoor.
    Hier hebben we de winter overgeslagen.
    gr

Zonnnnn.............
    Geniet er nog van. XX

• 20 Februari 2014 - 10:12

Betty:

Heel erg leuk jullie ervaringen te lezen! Dat vliegen moet echt onvergetelijk zijn geweest. Wil graag de film zien.
    A.s. zondag nog een hele maand! Geniet nog heel erg.
    Gr.
    Betty