Mt Egmont/ Taranaki - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Mt Egmont/ Taranaki - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Mt Egmont/ Taranaki

Door: Leida

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

13 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Gisteren zijn we alledrie een stuk de berg opgelopen. Peter liep de Veronica Loop track. Peter was geblesserd geraakt bij de vorige wandeling, dus hij wilde niet met de meiden mee.
Nora en ik hebben de Tahurangi Translator Tower round trip gelopen.
Steil omhoog 1,5 uur. Daarna glooiend langs de bergwand, boven de begroeiing, klimmend en klauterend over keien en rotsen, terug naar beneden langs de Lookout, steil via ongelijke trappen het latste stuk omlaag terug naar het visitor centre.
Totaal 4 uur gelopen...
En daarna trots aan een welverdiende Guinness....
zie fotoos.

• 14 Maart 2014 - 14:54

Joke:

Dat klimmen lijkt op hard werken :( dat andere lijkt meer op vakantie vieren. haha
    have fun nog de laatste week

• 14 Maart 2014 - 18:07

Lida:

Wat een heerlijk land, Nieuw-Zeeland. Veel plezier verder en groetjes, ook vanuit Hillegom :-)

• 14 Maart 2014 - 18:32

Adri:

Nou, die Guinness hebben jullie wel verdiend..Nog heel veel plezier de laatste week!

• 15 Maart 2014 - 11:36

Gerdien:

Wat zullen jullie gespierde benen hebben, zeg!!!
    Prachtige foto's, weer.
    Wauw, wat mooi.
    Ik ben zo benieuwd naar de hele reportage.
    Geniet er nog volop van en doe maar net of jullie daar nog heel lang blijven.

• 17 Maart 2014 - 17:24

Joke:

Ik geniet ook, van de verslagen! Wij hebben ook geboekt dus voorpret. Ziet er goed uit meiden en Peter!! Alle goeds daar, Joke