Nog wat beslommeringen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu Nog wat beslommeringen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Noortje666 - WaarBenJij.nu

Nog wat beslommeringen

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Noortje666

31 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

was nog wat vergeten. Ten eerste heel leuk dat jullie ons volgen. Gerdien is onze meest trouwe en enthousiaste reageerder. Als dat een woord is. Vinden we ook heel leuk hoor als jullie een reactie sturen. Echt waar. Verder nog op mijn dagelijkse beslommeringen: ik ga om de dag een rondje hardlopen en ben gewend dat ik dan in de natuur gehoor moet geven aan mijn eigen natuur. En zelfs dat is totaal onnodig hier. Overal openbare toiletten. Ik kom niet aan het bos toe :-) verder is op een camping ook kijken in andermans 'keuken' letterlijk en figuurlijk. We zijn net allemaal mensen. Soms is het grappig. Soms om te ergeren. That's life. Drie maanden buiten leven is fijn. Soms ook heerlijk om ergens binnen te hangen en even helemaal op jezelf te zijn. Met z'n drieën gaat het echt super. We kunnen samen dingen doen. We kunnen afzien. We kunnen niksen. We kunnen lachen. We kunnen ontroerd raken. En af en toe stil zijn. So far, very good. Reageer naar hartelust, dat vinden we ook leuk. Knuffel van Leida, Peter en Nora

  • 31 Januari 2014 - 07:56

    Mayon:

    haha....ik zelf zou het bijna jammer vinden dat er overal wc's zijn....d'r is toch nix zo het bewijs van lekker buiten zijn .....dan wildplassen! Zijn jullie op campings buitenkeukens tegen gekomen waar je op hout kan koken?

  • 31 Januari 2014 - 10:22

    Suus:

    Jullie zijn goed bezig samen! Krijg instant heimwee naar NZ van al die mooie avonturen. Niets is leuker dan relaxen in de natuur en bbq-en in de zon tussen de Kiwi's. Keep up the good work down under!!


  • 31 Januari 2014 - 11:12

    Gerdien:

    Jullie zijn een goed team.
    Ik heb even de dikke van Dale erbij gepakt, maar "Reageerder" staat er niet in, maar leuk gevonden.

  • 01 Februari 2014 - 01:50

    Joris:

    Goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2014

thuis

22 Maart 2014

Onderweg

21 Maart 2014

toren

18 Maart 2014

lord of the rings

13 Maart 2014

Mt Egmont/ Taranaki
Noortje666

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 13155

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Nieuw Zeeland

23 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: